Ibland sviker minnet

Jag hade helt glömt bort det, men Bravida skulle ju kolla lekage i elementen idag! Kom på det i morse och en kvart senare ringde det på dörren! Jäklar vad jag stressade den kvarten för att få lite ordning här hemma.. kan ju säga att jag misslyckades totalt :P Men det gick snabbt för dem att kolla allt och när de kollat klart och gått så återgick jag till att inte göra något alls.

När Amelia sov middag så tänkte jag att jag skulle passa på att sova lite jag också, men då höll några på att föra en massa oljud i trapphuset så jag vaknade hela tiden. Tur att Amelia inte vaknade iaf. Jag undrar jag vad de gjorde som lät så mycket, men jag orkade inte gå upp och se efter.

Snart är det dags för gröt för Amelia och dax för mig att göra sallad. Jag orkar egentligen inte, men vissa saker måste man göra ändå. Jag lyckades iaf samla ork till att duscha idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0