hmm?

Ny vecka.. igen. Precis som alla andra veckor. Fast idag är det en sak som skilljer sig från mängden och jag vet inte hur jag ska göra. Har beslutsångest! Ena sidan är jag så jäkla rädd att jag vet inte om jag kan. Allt som är nytt är ju skrämmande.. andra sidan så är det väl vad jag hade önskat mig så då borde det väl inte vara fel?
Jag får prata med Daniel sen så får vi se vad han säger...

Amelia sov till sju idag!! Helt otroligt! Jag är riktigt nöjd =)
Om en timme ungefär så tänkte jag att hon skulle sova lite middag medan jag duschar. Måste ju vara ren när man ska åka iväg! Fast när jag ska köpa möjlk vet jag inte.. får väl bli på hemvägen. Undrar vad jag ska äta till lunch? Spagetti och köttfärssås kanske? Eller något tråkigt som jag kan få ihop från frysen. Har nog både de ena och det andra där inne som man kan göra något riktigt äckligt av =S

Nej, nu ska jag sätta mig och fundera. Har ju ca en vecka på mig att komma på hur jag ska göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0