Hemma igen

Nu är jag hemma igen. Blev en låång promenad, men utan Madde för hon började bli sjuk och ville inte smitta ner oss. Omtänktsamt av henne fast jag fick veta det lite väl sent, hade ju redan hunnit iväg då. Men men, jag gick runt och tittade lite i affärerna och så tittade jag och Amelia på fåglarna i svandammen =)
Hittade brevpapper också, 15 kr fick jag betala. Helt okej tycker jag =) Hittade förut ett brevpapper för 89 (!) spänn inne på akademibokhandeln och så mycket tänkte jag då inte lägga ut på brevpapper...

Nu är det mellis som gäller =) Blir kammomillte med minibaguetter för min del och gröt för Amelias del.
Sen ska jag hämta Daniel vid grönlunds och så ska han köpa mat åt mig för att muntra upp mig =) Han kan vara gullig om han vill ;) Jag ville ha Cupido så då skulle han fixa det.

Nu är mina bröd klara!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0