Helt off

Ännu en dag där jag har varit helt off.. är som en zombie =S men imorgon är det en ny vecka så då kanske man får lite nya krafter! Ja, man kan ju hoppas iaf.

Idag har jag som sagt varit helt off. Har mest legat i soffan och bara deppat. Såg dokumentären om hon som hade ett sjukt barn och bara att pussa barnet kunde leda till döden för barnet. Jag grinade som en tok! Tänk att inte få pussa sitt eget barn! Eller trösta det när det är ledset. Jag var tvungen att krama om och pussa Amelia lite extra för att jag var så tacksam över att jag kunde.

Jag har faktiskt varit ut idag, vi åkte iväg till maxi och handlade. Och så satte vi in Amelias nya bilstol så hon fick åka i den idag =)

Ja, det var allt jag gjorde idag och sen har jag inte så mycket vettigt att säga idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0