Godmorgon!

Vilken dag är det idag? Onsdag va? Skitsvårt att hålla koll när man inte har ett jobb att gå till =S Men jag tror iaf att det är onsdag så då utgår jag ifrån det =)

Idag ska jag till stan för att träffa Madde om hon inte har sovit dåligt igen. Jag vet ju hur jobbigt det kan vara när de små liven håller en vaken på natten. Amelia kan fortfarande vakna på natten ibland av otäcka drömmar, men det brukar vara rätt lätt att få henne att somna om. Just nu är lilla skatten trollbunden av Händige Manny! "Titta!" står hon och säger =)

Det regnade när jag skulle ut till kalaset igår och jag hatar att köra bil när det regnar, iaf när man inte har världens bästa torkarblad =/ fast det finns en sak som är värre än regn.. mörker! Blir alltid bländad när jag får möte och det är otroligt otäckt. Körde 80 på 90 vägen och det gillades inte av en vit volvo som nosade mig i arslet en bra bit. Folk verkar inte riktigt kunna det där med att hålla avståndet. Jag tycker inte att det är något fel att köra i 80 när det är becksvart och man har en dålig och repad ruta som gör att man har svårt att se vid möte. Tycker nästan att det är lite snabb hastighete med tanke på omständigheterna..

Jag funderar på att göra laxpannetter till middag idag.. med råstekt potatis och morötter. Låter det gott? Fast jag tror inte att det finns tillräckligt mycket för att det ska räcka till en matlåda till Daniel så jag tror att jag ska göra lite korvstroganoff så han får mat imorgon på lunchen. Det tror jag blir bra det =)

Nu har jag en bajsblöja som måste bytas!


Kommentarer
Postat av: matilda

tack, vad gullig du är men jag är ine modell. Fina bilder du har i headern<3

2009-09-23 @ 09:34:14
URL: http://dresslikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0