Fryser!

Jag hatar när saker tar för lång tid.. Ibland känns det som att saker inte kan hända snabbt nog.
Jag börjar bli psykiskt störd här för att jag känner mig så maktlös och för att saker går så segt...

Amelia står vid fönstret och försöker nå allt som ligger på fönsterbläcket.. snart är hon så lång att hon når allt :S Men söt är hon =) Oj då, nu fick hon tag på något som hon inte får ha!
Sådär, nu är det undanlagt!

Det är så satans kallt här =( Ingen värme är på och det finns nästan ingen isolering. Ute är det väl max 10 grader.. Jag fryser!!! Och att ringa och klaga på hyresvärden är ingen idé. De säger ändå bara att de inte kan göra något för värmen slås på automatiskt när det blir minusgrader ute.. Jag vill ha värme NU!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0