Fantasibrist så det skriker om det

Det blev lite ändrade matplaner här.. tanken var ju att det skulle bli korv och potatismos, men Daniel tyckte att vi skulle äta fläskfilé och krocketer.. och ja, det kunde vi väl göra tyckte jag. Fast allra först tänkte jag att vi skulle äta kyckling och ris, men jag orkade inte handla yoghurt så då kläckte jag idén med krov och mos.

Blev inget av en annan idé jag hade heller... men men, det kommer väl fler möjligheter hoppas jag. Synd bara att det ska ta sån tid!

Jag önskar jag hade något kul eller smart att skriva, men jag har sådan brist på fantasi nu så det finns inte.. händer inget kul att skriva om och jag har så mycket i skallen att fantasi inte får plats just nu.

Jag har lite funderingar på att gå ut och ta höstbilder nu när det är så fina färger ute, men jag måste köpa lite varmare kläder och skor åt Amelia först. Hon skulle fysa så mycket annars nu när det blivit så kallt ute. Får se till att ta mig till Gränby Centrum snarast så jag inte missar hösten helt. Det går ju så fort från att bladen blir färgranna till att de ligger på marken. Kanske att jag orkar ta mig till Gränby imorgon redan? Har ju ingen bil nu för den är hos Daniels föräldrar eftersom den ska besiktas imorgon. Tror det är imorgon iaf... dålig koll jag har.

Aja, nu ska jag ge Amelia lite mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0