Egocentrisk?

Amelia fick något anfall och började störtgråta för ett tag sen och jag vet faktiskt inte varför =( det var så otroligt jobbigt för inget jag gjorde fick henne att sluta gråta. Som tur var kom Daniel hem och erbjöd sig att ta med henne ut i vagnen ett tag. Man blir så ledsen när man inte kan trösta sitt eget barn =(

Jag läste på bloggsidan om en kille som fått frågan om vad han aldrig skulle blogga om och han svarade att han aldrig skulle ha en egocentrisk blogg och skriva om vad han hade gjort på dagen osv. Då tänkte jag att är det verkligen egocentiskt? Är inte en blogg som en dagbok på nätet? Eller ja, det kan väl vara en dagbok? Bara för att man bloggar om vad man gör om dagarna gör väl en inte till egocentisk? En sån blogg kan vara minst lika tråkig som en om bilar. Iaf för mig. Allt har väl att göra om varför man bloggar? Och om det nu är så att man är egocentrisk bara för att man bloggar om sin vardag så ja, då är jag egocentrisk!

Nu ska vi äta lasagne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0