Det suspekta trädet!

Nu är det här! Fotot på det suspekta trädet! =)

Som ni ser är det nästan helt horisontellt!
Som ni ser är det nästan helt horisontellt!

Fick ett sms av Madde nyss och vi bestämde att vi ska promenera på onsdag ist. Vad ska jag nu göra idag? Hmm... jag har lust att göra absolut ingenting! =D Fast handla mjölk måste jag ju göra så jag får väl gå iväg sen..

Ikväll ska jag göra lasange! Lovade att försöka ha det klar till Daniel kommer hem vid sju.. så då får jag väl se till att hålla det löftet! Fast klarade jag av att hålla löftet om fotot på det suspekat trädet så ska nog lite mat vara något problem =)

Nej, nu måste jag väcka upp Amelia. Hon får inte sova för mycket på dagen för då sover hon inte ordentligt på natten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0