Det blir inte alltid som man har tänkt sig

Blev varken Gränby eller fotning av det suspekta trädet idag.. hade ju tänkt gå innan Amelia skulle äta och sova, men jag var ju så trött att jag orkade inte. Blev en kort promenad för att möta Daniel ist. Amelia fick ett paket att hämta ut idag och Daniel hade fått sms om ett paket som kommit fram så vi åkte till ICA för att hämta ut dem och sen åkte vi till Daniels föräldrar och hälsade på. Vi fick mat där och det var riktigt gott =)
Paketet som Amelia fick var från Daniels moster i Finland och det innehöll kläder i regnbågens alla färger =) Jättefina var dem och Amelia kommer passa jättebra i dem! Hon klär verkligen i lite starkare färger. 

Imorgon, då jäklar ska jag se till att ta mig till de suspekta trädet och fota lite! =) Gränby får vi se om jag orkar med.. har fått folkfobi! :S Så det är inte det att jag inte orkar gå dit, jag orkar inte med att vara bland en massa folk.. men en mascara ska jag se till att köpa innan lördag kväll iaf för då ska jag bli fin till min och Daniels middag =) Restaurangbesök, mums! =D

Nej, nu ska jag sova! Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0