Dålig uppdatering idag ;)

Har inte varit hemma idag så det har blivit dåligt med skrivandet. Började med att vi gick upp och käkade lite fruksot (som man vanligtvis gör ;P ) och sen åkte Daniel för att pumpa däcken. Sen skulle Daniel klippa sig och det var ett jäkla liv för att få det att passa in. Först var vi iaf till Biltema och handlade skruvmejslar till min bankgrej och sen skulle vi till Barnens Hus, men då körde Daniel fel i en rondell så då åkte vi till frisören ist. Jag fick vänta i bilen medan Daniel var och klippte sig. Det var varmt!
När han var klar så blev det Barnens Hus då ist =) Köpte ny bilstol till Amelia och så beställde jag en fotsäck till vagnen så nu kommer hon inte frysa lika mycket i vinter =)
Sen var det bara hem och ge Amelia mat och sen bar det av igen. Den här gången var det Daniels föräldrar som var målet och på vägen hämtade vi upp Daniels bror. Vi fick mycket god mat och sen blev det fika med äppelpaj =) mums!

Nu är Daniel hos sina föräldrar. Han ska sova där för att han ska skjutsa sin syster till arlanda tidigt imorgon. Hon ska till Spanien på språkresa och ska vara borta i 6 månader.

Ja, det var min dag idag och så fick ni ett hett te-tips =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0