Blä för alla måsten...

Jag verkligen hatar alla måsten! Har typ miljoner av dem nu och jag orkar bara inte! Blir helt passiv och orkar inte ta tag i nåt när det blir förmycket och det värsta är att jag inte kan strunda i dem.. BLÄ! Och inte någ med det, jag oroar mig för ALLT! Fattar inte hur jag ska klara av att lösa allt... och det räcker inte där, jag börjar bli helt knäckt av att kroppen krånglar som den gör.. ännu en sak att oroa sig över =(

Idag var jag och Amelia ute på en promenad och när vi gick där endes gatan fick jag syn på det märkligaste träd jag någonsin sett! Det växte liksom vågrätt.. ska gå dit igen någon annan dag och ta kort, idag hade jag ingen kamera med mig, inte ens telefon för det låg hemma på laddning. Det såg väldigt suspekt ut det där trädet..

Min lilla skatt har fått en blå bula i pannan! Hon ramlade när hon stod mot bordet och på väg ner slog hon huvudet i bordskanten =( stackars liten! Men som tur är glömmer de snabbt de små liven. Nu är hon uppe och busar för fulla muggar det lilla trollet! =) Daniel kommer nog hem vilken minut som helst, han har varit ute mot Rasbo (tror jag det var) och kört buss.

Oj, nu står Amelia och stampar på sitt leksakshus och skriker "RAHHHH!" Hon ska nog blir ett jättemonster som mosar allt i sin väg när hon blir stor ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0