SNÖ!!

Imorse när vi skulle äta frukost så tittade jag ut genom fönstret, precis som alla andra dagar, och gissa vad jag såg? SNÖ! Det var riktigt mysigt =) Just nu snöar det inte och antagligen så kommer det lilla vita som ligger på marken smällta bort under dagen. Mysigt var det iaf att veta att vintern är på väg =)

Kollade mailen nyss och då såg jag att jag hade fått kallelsen till högskoleprovet. Jag ska tydligen skriva mitt prov i linnéskolan. Någon mer som ska skriva där? Hittar ju inte alls där inne..

Här om dagen så var Amelia otroligt klantig! Tror det var i söndags. Hon har ju blivit lite väl kaxig ibland när hon går runt möbler och när hon stod där vid soffan och bordet så tappar hon taget och ramlar rakt på bordskanten! Stackars liten fick ett litet sår i pannan och en rejäl bula! =( Hade nog varit bättre om hon ramlat mot kanten för där har vi mjuka skydd så hon hade nog sluppit såret då.. Men en liten stunde senare så var hon gå och glad igen och busade på för fullt! =) Tur att de glömmer fort!

Det var allt för mig denna gången =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0