Nya tesmaker! Lipton Infusion Herbal tea

Har nu även provat Lipton Infusion Herbal tea smooth och enchanting!
Smooth är med smak av lemon honey och doftar ljuvligt i koppen! Färgen skiljer sig inte så mycket som vanligt te. Väldigt frisk smak.
Enchanting är med smak av rasberry blueberry och även den luktar gott, dock inte lika gott som smooth. Färgen är lite blåaktig och med mjölk i så ser det ganska grått och tråkigt ut, men det smakar gott!

Tepåsarna i förpakningen luktar väldigt illa så det är ju ett litet minus, men det är ju hur det färdiga teet smakar som är avgörande.

Självklart så måste jag ge dessa teer ett bra betyg så betyget blir alltså ROS!

Ska även passa på att säga att det förra teet som jag skrev om hade smaken summerfruit och inte strawberry. Det hade även ett eget namn som jag inte kommer ihåg, men ska berätta det för er så snart jag tagit reda på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0