Uppdat.

Har varit väldigt dåligt på skrivarfronten på sista tiden.. har varit i något slags chocktillstånd efter en väldigt uppskakande  händelse, men nu är jag på väg tillbaka till normal. Eller ja, så normal som jag kan vara iaf ;)

Har nog inte skrivit om så  mycket på 3 veckor, eller? Här har vi iaf hunnit med dop, släktträff och nästan 2 födelsedagar.
 Dopet gick jättebra, Amelia var hur lugn som helst i kyrkan och hon reagerade inte ens när prästen tog henne! Hon som är så blyg annars. Närmaste släkten var där och de närmaste vännerna, ett litet och fint dop =)
Mamma fyllde 1a maj, gott med fika och tårta!
Och så har vi varit och träffat släkten på pappas sida.. den är stoooor! Vi fick dock åka hem ganska tidigt eftersom att Amelia skulle sova och Daniel jobba.
Bror fyller år i morgon, han blir hela 21 år!! Fyllde inte jag det igår??? =O Tiden springer iväg som vanligt..
Kom på en kul grej om ålder, förra sommaren frågade fotbollstjejerna hur gammal jag var och jag svarade att jag var 21 år.. sen var jag tvungen att fråga pappa om jag verkligen var det och då sa han att nej, du är faktiskt 22... så bra koll har jag!! :P

Om en vecka blir Amelia 7 månader.. och hon har blivit så tung!! Orkar knappt bära på henne längre. Men hon är söt ändå min lilla sockertopp! =) Och inte kan hon ligga still heller! Lägger man henne på golvet så ligger hon på ett helt annat ställe 2 minuter senare! Nu är hon ganska arg så det är bäst att jag går dit och lugnar henne =)

Kommentarer
Postat av: Madde

jooohaaanna :) kan du inte börja skriva lite igen? eller känner du att du itne har tid kanske?

hoppas allt är bra med er!

Kram

2009-05-27 @ 23:14:49
URL: http://holmeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0