Jag saknar dig...

Att jag tänker och grubblar alldeles för mycket är inget nytt, men den senaste tiden har jag tänkt och grubblat extra mycket.
Det som har tagit den mesta tiden av mitt tänkande är en gammal vän som jag tyvärr inte är vän med längre.. Hon är den roligaste tjej jag någonsin träffat, klockren humor! När jag var med henne så hade jag ALLTID kul, det gick liksom inte att ha tråkigt i hennes sällskap. Har bara gott att säga om den tjejen!
 Det är så tråkigt att vi inte är vänner längre och jag önskar att det inte blev som det blev. Jag undrar vad hon gör idag och om hon har det bra. Jag tror inte att hon tänker på mig, men jag önskar henne det bästa för det är hon värd!
Så det jag egentligen vill säga är väl att Sofie Lindberg, jag saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0