Fullt upp

Har haft så fullt upp med mina tankar och funderingar att jag inte hunnit blogga på jäääättelänge! Finns ju massor att skriva om, men jag orkar inte riktigt..

Amelia har fått hosta, men den är inte så allvarlig som tur är. Lilla gullungen ska ju inte behöva vara sjuk heller!
Har sån ångest över att minska ner på amningen.. vill inte alls sluta amma! Fast hon behöver ju annan mat också nu så det är bara att bita i det sura äpplet =( Tycker att ammningsstunderna är så underbara och jag blir så ledsen när jag vet att det är på väg bort.. tänker ju delamma så länge som möjligt, men jag vet att tiden kommer gå alldeles för fort.
Det känns som i förrgår när jag fick det positiva resultat.. känns som om det var igår hon föddes.. Jag vill stoppa tiden! Omöjligt, jag vet, men det är bara att njuta gärnet för den här tiden kommer aldrig igen!





Om jag bara hade vetat.. då hade jag gjort så mycket annorlunda! Hade haft helt andra prioriteringar. Om jag vetat det jag vet idag så hade jag inte låtit dig förstöra det du förstörde.
Men nu vet jag och från och med nu kommer jag att göra annorlunda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0