Söndag

Idag har vi varit hos Daniels föräldrar och ätit god mat! Smakade riktigt bra =) Och jag var såååå hungrig innan så det kunde inte bli bättre. Vägde Amelia där också, hon väger över  6 kg nu den stora lilla busungen =O Hon växer alldeles för fort tycker jag..

Var där i några timmar och sen åkte vi hem. Stannade på Willys på vägen hem och handlade så nu har vi en massa blöjor hemma igen =) Klockan var över 7 när vi kom hem så Amelia var jättetrött. Hon fick mat och somnade som en stock. Just nu sover Daniel som en stock han med.. i soffan. Ska väcka honom snart. Han ska plugga då, prova en ny pluggmetod. Hoppas den funkar. Själv ska jag också sova snart. Börjar bli grymt trött och Amelia vaknar någon gång mellan 6 och 7 och jag tänkte hinna med några timmars sömn iaf ;)
Imorgon tänkte jag ta en liten promenad med vagnen.. eller en lång! Om det är fint väder, annars struntar jag nog i det..

Hur kan man sakna något man aldrig haft?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0