Livets mysterier

Jag förstår inte varför man ska plåga sig själv? Om man vet att man blir ledsen eller arg över något, varför utsätter man sig då för det? Vissa saker bara MÅSTE jag göra, även om jag vet att jag kommer må dåligt över det.. hehe, jag är nog lite störd ;)

Sen vet jag andra som bara MÅSTE hänga upp sig på saker. Personer som inte kan släppa taget om det som har varit. Visst är det svårt att gå vidare, men ibland har man inget val.

En annan variant är att inte ta tag i det som måste göras. Även om de vet att det kommer gå helt åt helvete så får det ändå inte arslet ur vagnen. De är villiga att riskera ALLT för att ändå inte få ett skit tillbaka.

Finns mycket dåligt i denna värld. En vän sa några kloka ord, kommer inte ihåg exakt vad det var, men det gick ut på att livet är förkort för att stå ut med dåliga vänner så klipp med dem och håll hårt i de bra. Så svårt bara att klippa banden.. jag vill ju inte såra någon. Men det är sant, man måste ju tänka lite på sig själv också..

Vad mycket skit jag snackar idag :P Nä, här kan jag ju inte sitta och häcka hela kvällen! Ska kika lite på tvn nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0