Min dator

Ja, min dator har allvarliga problem.. den är hur trög som helst! Tar minst en kvart att starta den så att man kan göra något på den.. och då går det fortfarande trögt! Och igår när jag skulle skriva ut en grej så tog det minst 20 min innan det hände något! Och mitt i utskriften så gjorde den en paus på typ 5 min.. Nej, min dator mår helt enkelt inte bra.. Daniels bror tror att det beror på att den är dammig och måste göras ren eftersom att det inte hjälper att formatera om den. Så det är bara att storstäda datorn! Precis som resten av lägenheten..
Under tiden använder jag Daniels dator, den funkar finfint! =)

Just nu sitter jag och Amelia och väntar på mamma och syskonen som ska komma och spela lite spel med oss =) Fast Amelia ska snart sova så hon hinner nog inte spela så mycket spel. Daniel ska grilla hos Johan i Flogsta. Erik skulle kanske också komma. Johan bor numera i Daniels gamla hus så det är kul för honom att åka dit och minnas gamla tider! =P

Har tagit hit mina gamla skivor från min bil och sitter och lyssnar lite på dem.. väcker många minnen! =) Oj, vad jag saknar min SAAB! Så sorgligt att jag aldrig kommer få köra den igen.. =( Tydligen så har ratten och bältena börjat mögla, blää! Men första bilen glömmer man aldrig!!

Nu börjar Amelia ledsna på gåstolen så det är nog bäst att jag tar upp henne.. Ha det bra alla där ute!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0