Gott Nytt 2009!

Ja, då var det ett nytt år då =) Vi var förbi Daniels föräldrar på kvällen och åt en riktigt god måltid, kalkon och lax bland annat och en massa mer! Tolvslaget firade jag med min egna lilla familj hemma, fick en mysig kyss av Daniel under alla raketer =D Det var nog en av de mysigaste kvällarna någonsin! Lillan var vaken i stort sett hela kvällen och inte ville hon sova efter tolvslaget heller, var i från får hon all energi?? Själv var jag ju aptrött, men hon skulle minnsan vara vaken ändå! Hon somnade väl typ vid 3-halv fyra.
Måste säga att 2008 har varit det mest händelserika året någonsin.. Tänk att en bebis kan göra så mycket =)

Nu dagen efter är jag rätt trött, ska nog gå och sova bredvid min underbar lilla dotter =) Nu sover hon iaf :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0