Idag...

...har vi gått ner på stan! Det var hur skönt som helst och vädret kunde inte ha varit bättre! Så mysigt att gå med barnvagn =) Sen tog vi bussen till endhållplatsen och gick till Willys och handlade, sen gick vi hem. Var ute i flera timmar och när vi kom hem var jag så trött att efter maten så sov jag middag. Amelia låg och pratade med mobilen i sin säng =)
Hon är så duktig som kan underhålla sig själv! Rätt skönt, då kan vi pyssla med annat ist för att roa henne. Hon fick låna ett babygym av Linus och där kan hon ligga länge och prata med Mumintrollen ;) Fast när hon ledsnar så får de sig en riktig utskällning!! :P

Dagens middag blev lassagne. Riktigt gott! Har inte ätit det på lääääänge. Lite dumt bara att de översta plattorna var tvugna att vika upp sig flera cm över kanten så de blev kolbitar, men de var bara att plocka bort dem.
Så gott med mat efter en lång promenad genom stan ;)

Nu är jag helt slut, ska nog sova. Amelia somnade vid 21 och vaknar nog vid 6-7 så jag får sova ganska bra iaf. Då är hon vaken någon timme, sen sover hon ett tag till och då passar jag också på att sova lite.
Ska nog ta en alvedon också för jag har fått huvudvärk. Sen blir det march i säng!

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0