En massa ris...

Nu vill jag dissa, risa och skyffla en massa skit över våran hyresvärd Vasakronan! Det har snöat hela natten till idag och hela dagen idag, men har det plogad gångarna inne på gården? Nää.. UppsalaHem har plogat runt sina fastigheter hela dagen, men inte kunde Vasakronan göra det. De har gått en snubbe och skottat för hand utanför portarna bara, men inget mer. Det var likadant förra året! När snön kom så kom inte posten på flera dagar för de kunde inte ta sig fram till portarna. Än så länge är det inte så mycket snö så de kan ta sig fram.
Sen stör jag mig på att de inte plogar och sandar gången till tvättstugan. Tänk alla tanter med rulator som inte kan ta sig dit för att det är så halt och så mycket snö! Det är svårt nog för mig. Nej, skärpning Vasakronan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0