Så satans varmt...

Våran lägenhet är som en bastu! Apvarm på sommaren. Och sen på vintern är det svinkall ist.. Ingen som helst isolering här inte! Amelia är lite grinig och inte är det så konstigt när man är begränsad till en minimal yta... har nämligen en extra soffa här. Har fått Daniels brors gamla när han flytta så den vi hade innan ska ut till Järlåsa, men förädrarna hade inte tid att hämta den förrän efter deras semester så vi får leva så här i typ två veckor till =(

Vill passa på att säga grattis till Madde som fick sin tös den 6/8! Så glad för din skull gumman! =)

Sen så undrar jag om det kan vara så.. vill inte ta ut något i förskott för jag vet hur besviken jag blir då.. vågar inte hoppas på något alls, snarare tvärrtom. Hoppas på motsattsen för att skona mig själv från onödiga plågor =S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0