Min lilla toka!

Måste säga att jag verkligen uppskattar lite svalare väder! Nackdelen är att det blir så kallt om nätterna och jag är orolig för att Amelia ska bli förkyld eftersom att hon inte har täcke på sig. Hon är alldeles för vild i sömnen för att behålla det på ;) Hon har asskön stil när hon sover! Rumpan rakt upp :P Fast hon vaknar fortfarande lite väl tidigt för min smak..

Amelia lär sig nya saker hela tiden! Här om dagen satte hon sig upp själv! Min lilla tussa! Hon kan vissla också, hon har kommit på att om hon formar munnen på ett visst sätt och blåser så kommer det ut ett jätteroligt ljud!
Hon är så rolig den lilla tokan, hon ruskar på huvudet åt allt så idag frågade jag henne om hon kunde krypa till pappa och till svar så ruskade hon på huvudet :P

Just nu sover hon och jag funderar på att lägga mig ner och vila lite jag också.. bäst att passa på när man kan! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0