Vår

Den nya vagnen är  så härlig! Jag känner mig så fri. Kan gå ut när jag vill och den är hur härlig som helst att köra. Så skönt att inte sitta fast hemma.
Sen att vädret är så underbart gör allt så mycket bättre! Så skönt att gå ut och gå i vårvärmen. Om det skulle komma mer snö nu så skulle jag bli riktigt, riktigt ledsen. 

Igår var vi i Herrhagen och promenerade och kollade på alla lyxiga hus. Åt frukost hos Daniels föräldrar.
Sen åkte vi hem och jag pysslade med lite kort och Daniel sov lite middag innan han skulle till jobbet. Amelia sov också lite, sen gick jag och Amelia till Willys för att posta brev och köpa mjölk. Skaffade mig också en flaskborste så det blir enklare att tvätta nappflaskorna. Sen tyckte jag att det behövdes O'boy så jag köpte det med.

Gårdagens middag blev korvstroganoff och ris. Det blev mycket gott! Fast Amelia var inget trevligt sällskap, hon ville ju bara ligga i gymmet så jag fick sitta och äta ensam.

Idag är det lördag och vi har planerat in en promenad efter frukost. Daniel måste bara vakna först så vi kan äta frukost =)
Sen är det inte så mycket mer planerat än. Jo, att dagens middag blir laxpytt =) ska bli gott tror jag.

Nu ska jag titta vad som är fel med min lilla skrutta, hon gnäller lite i gymmet nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0