*Rubrik*

Vet inte vad jag ska döpa inlägget till idag.. ibland kan jag skriva ett inlägg, men har inte en aning om vad de ska ha för rubrik.. jobbigt läge va? :P

Just nu sitter jag och lyssna på musik och pratar med Gelica på msn =) Jag har precis berättat om den mystiska klumpen i örat för henne. Det var en väldigt äcklig klump.

Har fixat min stegräknare så nu jäklar så ska jag ut och gå! Minst 7000 steg om dagen, helst mer. Brukar ju gå ut och gå varje dag och oftast så blir det två promenader om dagen. Inte illa tyckter jag! Sen ska man ju släpa på vagnen upp och ner så då blir det ju lite extra motion =)

Nej, nu ska jag fortsätta prata med Gelica!

Kommentarer
Postat av: Gelica

De e alltid lika kul å prata me dej :) <33<33

2009-04-24 @ 21:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0