Påsk

För ett år sen berättade jag för familjen (mamma och pappa visste redan innan) att det fanns en bebis i min mage =D i år har jag inga planer på att ge en sådan nyhet :P Och smal och slank var man då.. kläderna jag hade då sitter en aning tajt idag.. fast det är mest srängfyllda tuttar som tar i och när jag slutar amma så kommer jag nog i många av mina gamla kläder. Tänkte att till sommarn så ska jag vara hyffsat i bra form iaf. Får bli minst en promenad om dagen! Okej, jag får göra undantag vid oväder. Än så länge så har jag kommit ut varje dag och det känns underbart. Man mår så mycket bättre av frisk luft.

Imorgon tänkte jag klä Amelia som en påskkärring =) Hon kommer bli så söt så! Sen får hon vara påskkärring på lördag med. Har ett orange hårband som hon får använda som sjal. Sen blir det oragea byxor. Har inte bestämt body än, men det får bli någon som passar. Köpte ju nya byxor åt henne igår, men tänkte inte riktigt på att färgena inte matchar någon av hennes bodys.. jo, de vita så klart, men de är nog de enda. Äh, barn ska ha färg =) och starka färger är det verkligen på byxorna!

Nu ska jag gå och göra mig klar för natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0