I onsdags..

..så var vi på öppna förskolan! Det gick jättebra fast alla andra barn var mycket större. De lekte för fullt och alla andra föräldrar pratade på med varandra och jag kände mig lite utanför. Antar att det tar ett tag att komma in i gruppen. Amelia tyckte det var kul med en massa barn, hon pratade på för fullt med alla. Det var 2 pappor där så det var kul att se att det inte bara är mammor som går dig =) Daniel var med, men det var bara den gången. Sångstunden var helt klart populärast, Amelia sjöng hela tiden! Även när alla andra var tysta! =D
Efter sjungadet var det fika och då blev det lite prat med de andra mammorna. Stackars Amelia fick inget fika, hon är ju fortfarande lite för liten för det.. Men det var trevligt med lite umgänge med andra mammor =) Tänkte att jag skulle ta mig dit iaf en gång i veckan.

Jag tänkte att jag skulle göra laxgryta idag, men insåg att jag aldrig skulle få den tiden eller orken så det blev fyra makrillmackor ist med o'boy.. väldigt nyttig och näringsrikt ;)
Daniel är på jobbet och kommer inte hem förrän efter 23.. och då sover jag hoppas jag. Annars orkar jag inte upp vid 6 :S
Lilla rackarugnen tog nästan 2 timmar på sig att somna, så envis hon är! Precis som sina föräldrar! ;)

Nej, nu ska jag fortsätta prata med Angelica =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0