Bakarvecka

Jag orkade gå till Willys =) Det duggade lite på vägen dit, men sen var det uppehåll. Jätteskönt att få komma ut i friska luften! Det är så härligt när det precis har regnat, luften känns så skön då.. hehe, låter helt sjukt att säga så :P

Igår var min bror här och hälsade på, det var mycket trevligt! =) Det var meningen att vi skulle spela lite tvspel, men det blev inte så.. vi sa att vi skulle ta det någon dag nästa vecka =) Det ser jag fram emot! <3<3

Har bakat för fullt nu de senaste dagarna.. eller ja, så mycket jag hinner rättare sagt. Inte alltid man får så pass mycket tid för att baka med en liten dam i hemmet ;) Men jag tycker det går ganska bra, hon har varit så snäll och legat och jollrat för sig själv för det mesta. Ibland rullar hon runt och lägger sig på mage och då kan hon bli riktigt arg! Hon kan ju rulla tillbaka, men jag tror hon blir frustrerad över att hon inte kan ta sig fram. Hon vill nog väldigt gärna krypa iväg, helt springa! Än har hon inte lärt sig att ta sig fram, men det är bra nära. Hon gör "ålarrörelser" med benen, det är bara armarna som inte riktigt hänger med. Snart har jag nog en omkringflyttande bebis här! =S

Håller på att baka lite nu, passar på när hon sover! Ska fortsätta med det så kakorna inte blir brända! ;)

Kommentarer
Postat av: Denise

Ja, herregud, hon fyller väl halvåret den 28:e? Stor flicka :) Det börjar verkligen bli ett tag sedan vi hördas, hoppas allt är bra med lilla mamman. Kram

2009-05-04 @ 19:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0