Lägenheten

Den var jättefin! Hur mysig som helst med luftiga rum. Och jättestora fönster! Ska bli så kul att få flytta in där. Och sen när allt är klart och alla grejer är färdigflyttade så kommer det kännas underbart. Känns lite jobbigt att hålla på att flytta, så mycket grejer som ska packar och sen packas upp osv. Men det blir ju bra i slutändan =D Och jag och Daniel kommer verkligen att trivas där så det är ju värt allt besvär.
Tänk.. VÅR lägenhet, VÅRT hem =D Kan man bli lyckligare?

Sen är det ju städningen också.. inte riktigt lika rolig. Och den kommer ju antagligen ta mycket längre tid än det tog i Daniels lägenhet. Min är ju bra många kvatratmeter störra.. 46 om man ska vara exakt. Hua, tycker synd om de som får städa.. själv ska jag nog ta det lite lugnare än sist, fick så otroligt ont då.. kan kanske damsuga lite? Och moppa! =)

Jag tror jag ska försöka mig på en grapefrukt.. har aldrig skalat en sådan förut, men jag har ju sett hur Daniel gör så jag får väl göra som honom. Så får vi se om det hela slutar med en pannkaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0