70 och v30+0

Denna uträkning utgår från dagens datum: Tis 2 sep 2008
Du har gått 210 fulla dagar av 280 (75%).
Du är i vecka 31.
Du har gått 30 fulla veckor och 0 fulla dagar(v30+0).
Du är i 7:e kalendermånaden.
Du är i 8:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Mån 10 nov 2008
Du har 70 dagar kvar till förlossning.



Bebis roar sig med att sparka sin mamma i revbenen =( gör så satans ont när h*n får in en fullträff, men samtidigt så är det så mysigt när man känner foten med handen under huden =D eller hand.. h*n kanske är en otroligt bra boxare ;)
Nu är det bara ca 2 månader kvar.. hua, tiden går så fort! Är nervös för förlossningen, men den kommer nog gå bra. När man väl är där så kan man ju inget annat göra än att bara trycka ut bebis.. finns ingen återvändo då. Det kommer säkert gå bra, jag kommer ju ha Daniel med mig hela tiden så jag kommer ha en massa stöd och behöver inte gå igenom det ensam. Längtar efter att få se vem som gömmer sig i min mage.
Vem är du bebis?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0