68 och 69

Ja, igår blev det inget inlägg.. åkte med mamma hem från jobbet och så var jag där ute hela dagen. Daniel kom och hämtade mig vid 23. Fast innan vi åkte ut till Järlåsa så var jag tvungen att åka till AMS för de hade sturlat där.. *grr* Hade fått en kallelse till ett möte som redan varit, hur ska jag kunna gå på det då!? Och då avanmäler man en för att man inte har varit där och så måste man dit personligen för att bli påanmäld! Varför ska jag få lida för att de har strulat!? Hur som helst så ordnade ju allt sig och det kommer inte bli något problem med mina pengar. Var jätteorolig ett tag att jag skulle få något glapp och inte ha rätt till så mycket FP och det skulle ju bli lite jobbigt. Men som sagt, det ska ju inte vara något problem nu.

Åt paella till middag i Järlåsa, mycket god mat! Fast Angelica och Adde fick tonfisksallade och jag blev så sugen på den också.. som tur var fick jag det sista av Angelica! =) Det var också mycket gott!
Sen efter maten så var det dags för träning och den gick rätt hyffsat den med. Det börjar bli riktigt kallt ute på kvällarna, jag började frysa när vi var där på fotbollsplan.
När träningen var slut så gick jag till familjen Åkerman för att hälsa på min kusin Tessan som var på besök från skåne med sin lilla Emilia. Fick lite mat där med =) Och en massa kakor till fikat! Jag har blivit ett sånt matvrak på sistone.. och sötsugen!! Allt som är kakor, godis eller annat sött och onyttigt älskar jag! Nu när jag tänker på det så är jag faktiskt väldigt sugen på choklad.....

Idag har jag disak all disk! Jag är så duktig =) Så nu ska det packas ner i lådor, men det får nog Daniel hjälpa mig med när vi kommer hem för jag har fått så ont i höger sida. Bebis tycker det är jätteroligt att försöka ta sig runt till ryggen tror jag.. jag tycker inte alls det är så kul, jag blir ju jätteöm i hela sidan!
Men jag har lyckas packat ner alla skafferigrejer och sånt så det är klart iaf. Bara köksgrejerna och toagrejerna och mina böcker och filmer kvar nu då.. och alla kläder då. Men de åkter ner i stora säckar och fraktas på det sättet.
Nu är det alltså bara två nätter kvar i Sävja.. lite sorgligt. Tycker ju så mycket om min lägenhet! Men den nya är minst lika bra, om inte bättre, så det kommer att bli kanon. Och det är ju början på våran nya familj. På riktigt liksom. Ska bli så spännande! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0