61 och alla andra dagar

Har nu äntligen fått internet igen! UNDERBART! Nu kan man kolla mailen igen och sitta här =) Har fortfarande mycket att packa upp och det är skitjobbigt. Har konstant ont i fogarna och kan knappt gå ibland. Har också överskott på hormoner och såklart så är det inte de glada hormonerna utan de ledsna. Grinar jämt och ständig nu för tiden.

Flytten gick bra i lördags och det mesta kom till sin nya adress. Det blev en lång dag och jag gjorde alldeles för mycket! Hade så ont på kvällen att jag ville bara gråta av smärtan! Men på nåt vänster somnade jag iaf.
På söndagen var jag helt slut och orkade egentligen inte göra ett skit, men det var bara att bita ihop för det var ju match. Hade ont hela dagen och sammandragningar och det blev ju inte bättre av att stå i några timmar vid matchen, men vad gör man inte för de små liven?

I måndags så gjorde jag absolut ingenting. Jag låg i sängen eller satt framför tvn och det var första kvällen på länge som jag kunde sova utan problem för det gjorde knappt ont. Och jag hade nästan inga sammandragningar alls! Så det behövs ingenting för att jag ska få ont och ha tusen sammandragningar.

I tisdags så städade vi i lägenheten i Sävja. Det var jobbigt och mina fötter värkte. Stackars mamma som fick göra det värsta, men skönt att det är klart nu iaf. Måste dit och hämta nyckeln i tuben i morgon kväll. Eller på fredag morgon. Ska ju lämna in dem på fredag. Skönt iaf att vi bara behöver fokusera på en lägenhet nu =)

Onsdag idag då och Daniel är och pluggar på geo. De ska fixa de allra sista på exjobbet. Sen är de äntligen klara med det för gott! =) Jag är jättehungrig, men det finns inte så mycket hemma här. Har inte handlat hem så mycket än. Och frysen här är jäätteliten! Inte alls som den jag hade i Sävja. Vet att vi har glass där iaf, så jag kanske tar lite =)
Nej, nu orkar jag inte skriva mer.. ska gå och vila lite, har ont i sidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0