60

Idag har jag så stört ont i högra skuldran..  är liksom öm typ. Och det känns underbart när man masserar och kommer åt rätt punkt liksom. Rena himmelriket då, men det är ju så svårt att massera sig själv och Daniel är ju på jobbet =( och sen ligger bebis och trycker på höger sida upp mot revbenen så där blir jag också alldeles öm. Brukar sitta och trycka där så bebis ska flytta på sig, men jag tror inte riktigt att h*n förstår det :P Trycker bara ännu mer. Jag längtar verkligen tills bebis kommer ut, ska bli så skönt att slippa den stora magen och alla besvär. Det är nog meningen att man ska ha ont osv för då är man bara glad när smärtan sätter igång och då kanske det går lättare på förlossningen. Man kan iaf hoppas =)

Nu ska jag äta lite glass och titta på tv =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0