58

I natt sov jag jättedåligt. Vaknade av minsta lilla, katten höll på och krafsade i hallen hela tiden så jag höll på att bli tokig! Nu är hon rätt lugn och tyst, varför kan hon inte vara det på natten också??

Daniel är på jobbet och kommer inte hem förrän mitt i natten och då lär jag antagligen vakna. Ska diska lite snart och äta tror jag. Är nog lite hungrig. Blir fiskpinnar och potatismos =) Sen börjar en film kvart över nio som jag kanske ser. Fast då blir det nog inte så mycket diskat.. hm.. ja, vi får se hur det blir.
Har ont i ryggen också, ömmar liksom. Antar att jag kommer ha det så till jag har klämt ut ungen så det är bara att gilla läget. Likadant med all foglossning, bara gilla läget fast det gör så stört ont ibland. Det kommer ju gå över och i slutändan så får jag ju ett litet mirakel =D

Just ja, ska ju ringa bror också.. hade jag ju glömt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0