56

80% avklarat idag =D Är ju nästan ingenting kvar ju! Bebis är ju snart här och jag ligger ju jättemycket efter! Har massor kvar att förbereda! Daniel lovade att vi skulle åka och köpa det sista kläderna som behövs med till BB nu i veckan så det känns ju bra. Sen måste vi fixa skötbordet och bädda sängen. Och mamma måste leta på vagnen som ligger begravd i alla prylar i förrådet. Och så måste vi köpa bilbarnstol också, men vi vet ju vilken vi ska ha så det är ju bara att åka och köpa den sen. Är ju inte akut egentligen. Vet ju att jag kommer hinna med det sista också, men det skulle bara kännas så bra om allt blev helt klart. Då kan jag ju slappna av lite.

Idag ska vi ha fredagsmys =) chips och dip framför en film. Vi missade det i fredags för vi var så trötta att vi somnade vid 22! Haha, vilket liv man har :P Att vara gravid tar på ens krafter och jag antar att det tar rätt mycket krafter att ha en sambo som är gravid. Det var riktigt skönt att få sova iaf.

Nu ska jag gå och fixa lite mat. Dagens middag blir potatismos och köttbullar med lingonsylt och brunsås! Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0