54

Idag var det matchdax och vi mötte Vaksala. Tjejerna var så grymt duktiga så vi vann! 2-0 blev det och jag är riktigt stolt över dem =D De kan om de vill!

Var ner på stan på morgonen för att gå på någon jobbgarantigrej, fick gå upp tidigt ju! Var dötrött när klockan ringde. Känns så dumt egentligen att söka jobb nu, ska ju bara "jobba" i 6 veckor till, sen tänker jag vara ledig de två sista veckorna innan barnet kommer. Vill inte behöva tänkte på en massa jobbgrejer då heller. Och barnet kan ju komma tidigare, man vet ju aldrig.
När jag skulle åka hem så hade det gått ganska exakt en timme sen jag åkte första gången så jag tänkte att jag skulle åka på övergången, men det ville inte bussläsaren.. fast det gick bra ändå.

Nej, nu har jag jätteont i skuldran och revbenen så nu orkar jag inte sitta här och skriva längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0