53

Var på ett nytt möte idag och det gick jättebra. Nu känns det faktiskt mycket bättre att gå hemma. Är inte lika oroad så jag kan slappna av, det kunde jag inte förut. Gick jämt på helspänn och var stressad konstant. Skönt att jag slipper det nu, är ju inte alls bra för bebis om mamma stressar jämt.
Bebis har förresten blivit jättestor nu känner jag. Trycker på magsäcken hela tiden så det känns obehagligt, men inte blir jag mindre hungrig för det! Äter som en häst iaf :P Just nu är det bästa jag vet mat.. och glass.. och fukt! Annans är ju supergott! Sånt borde man egentligen äta oftare. Jag har apelsin här hemma, kanske ska äta lite.. har nog glass också, men bara lite. Finns bara jordgubbssmak kvar, det är den som ingen vill ha :P Slutar med att jag äter upp den.
Undrar om det är något bra på tvn ikväll.. tittade lite snabbt på texttv, men det verkade inte som det. Kanske ska se en film och mysa lite i soffan? Eller i sängen kanske. Har ju en tv där inne också. Brukar känna trycket på magen mer när jag sitter så det är nog skönare för kroppen att ligga i sängen.
 
Nu blev jag riktigt törstig så jag ska gå och dricka vatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0