52

Idag var jag och Daniel ute på en liten roadtrip =) Åkte iväg till Barkarby och gick i en massa affärer. Var också in på IKEA och det är sjukt stort där.. fast snart är ju Uppsalas IKEA stort det med. Jag köpte en underbart mysig fleecetröja. Den är lite tajt nu, men jag tänkte att jag ska kunna ha den utan att drunkna efter att jag har fött och hade jag tagit en storlek större så hade jag antagligen gjort det. Dessutom är den lite töjbar så jag kan nog ha den graviditeten ut =) Ska ha den imorgon tänkte jag på kräftskivan. Bara ingen spiller kräftspad på den, den är vit så det skulle nog blir fin fina fläckar då.
Vi åt på Max och jag fick chilli chees, men killen i kassan glömde bort oss att komma ut med dem så vi fick en extra gratis =) det var jag som fick äta upp alla för Daniel tyckte de var för starka.
Nu är vi hemma igen och det är så skönt att äntligen bara få sätta sig ner och vila. Visst, det var jätteroligt där borta, men man blir så trött! Ikväll blir det nog mys framför en film med ostkaka, mums!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0