47

Idag fyller kusin Emma 13 år så det blir kalas ute i Järlåsa ikväll =) massa kakor och bullar hoppas jag att jag får ;) Är ju så gott med fika. Pappa kommer snart och hämtar upp mig och så kommer Daniel och hämtar mig ikväll när han har slutat jobba.

Har haft en fullspäckad dag idag. Först var vi till läkaren med Daniels ögon. Han ska få göra ett allergitest sen när de hade fått in grejer, saknades tydligen en del och de väntade på leverans. Sen var vi ner på stan så Daniel kunde klippa sig. Nu är han skitsnygg =) Sen åkte vi iväg till Elgiganten där vi lämnade in min miobiltelefon, den vill ju inte fungera. Går inte att ladda den. Dålig kvalite, har ju bra haft den i ett halvår =/ Så nu är jag lite handikappad, har ju inga nr kvar...

Var hos BM idag och allt såg bra ut =)
Bebis har fixerat sig nu och h*n sjunker längre ner i bäckenet. Hjärtljuden börja lugna sig lite nu, kunde tydligen vara så när man närmade sig slutet. Jag blev stucken i fingret också så hon kunde kolla blodsockret och det låg på 3,9. Dags för lunch sa hon då och det var det ju också.

När vi var klara så åkte vi hem och åt pannkakor, mums!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0