46

Idag var en jävla skitdag! Allt kändes bara pissigt och blä. Ville bara ligga i sängen och dra täcket över huvudet. Är så otroligt less på att vara gravid, nu får det faktiskt räcka! Nu vill jag ha min bebis på utsidan! Och det kan faktiskt vara 2 månader kvar!!! :S Usch och blä! Men har jag tur så är det för hoppningsvis bara drygt en månad kvar *hoppas*

Gick iväg en sväng till Willys förut, skönt med frisk luft. Och faktiskt så kändes det lite bättre efter att ha gått en promenad. Köpte bröd och mjölk och lite annat smått och gott... glömde helt bort att jag skulle bära hem skiten också, men det gick bra. Stannade på vägen hem och köpte pizza också för Daniel sa att jag skulle göra det. Han tyckte att jag var värd det =)

Så efter att ha haft en riktig skitdag så slutade den bra. Mår mycket bättre nu på kvällen även om jag har mer ont nu. Ska bli skönt att få sova, är rätt trött.. så god natt och sov gott! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0