45

Idag var vi och köpte bilbarnstol. Det blev en Acta Graco Logico, den var prissänkt så vi passade på =) Den är blå och jättefin! Bebis kommer åka så bra i den. Nu är det bara ett skötbord som ska innhandlas.. och så vardagliga saker såklart som våtservetter till blöjbyten osv. Har lite kläder som är kvar att köpa också, strumpor och body. Vi tänkte inte köpa så mycket kläder, det finns så mycket fint ute i Järlåsa som vi kan ta. Självklart ska bebis få alldeles egna kläder på BB. Jag tänker ju göra tavlor sen på mina barn där jag ska rama in deras kläder de hade på sig hem från BB, banden från BB och sånna saker.
Vi köpte också en filt till bebis med Mumin på. Den är blå den med, Daniel valde =) Han har ju tjatat om Mumin ett tag nu och han ville att den ska vara blå så då blev det så. Man kan ju ha blåa saker till flickor också =)

Om en månad kan h*n alltså vara här.. Känns väldigt overkligt. Hoppas verkligen att h*n vill titta ut innan BF iaf, är ju less redan nu så hur skulle det då gå om jag gick över med 2 veckor?? *hua*
Men när min älskling väl kommer ut så kommer det vara värt allt lidande, längtar som tusan efter bebis nu!!

Nu ska jag gå på toa, sen får vi se om jag tittar på tv eller spelar nåt på datorn =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0