44

Då var det lördag igen, tycker veckorna går så fort! Daniel har blivit förkyld, stackarn. Han skulle egentligen gå ut och äta ikväll, men nu orkar han inte det =( Själv ska jag på födelsedagskalas hos Tessan =) Det blir god mat och SingStar! =D Så länge sen jag sjöng på riktigt.. sjöng iofs i onsdags hos Emma, men det var bara två låtar. Gick inte så bra då heller, kände mig helrostig! Och så blev jag andfådd hela tiden.. bebisen trycker nog på lungorna + att jag har ju en massa extra i kroppen nu så visst blir andningen påvärkad. Det är som att man inte har någon kondis alls, men egentligen så är det ju tvärtom. Ska bli kul att få sjunga iaf =)

Snart ska vi åka iväg och köpa potatis och sås, ska äta lite fisk här till lunch =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0