42

Imorgon går jag in i vecka 35 :S tiden går ju så snabbt! Det är ju ingenting kvar nu ju.. har gått 85% så det är ju bara ynka 15% kvar!!! Snart får jag ha bebisen i min famn! Längtar så det finns inga ord!

Idag var jag och Daniel till Gränby för att fixa på banken och det var så sjukt mycket folk!! Vi stod nog och köade i över en timme. Jobbigt var det. Det var så skönt att få komma hem sen, var otroligt kissnödig då :P Medan vi stod och köade så tyckte jag att vi skulle gå till HM och köpa strumpor till bebisen så vi hade det gjort. De är ju hur små som helst! Har bebisar verkligen så små fötter? Jag kommer ju ha sönder dem! Hur söta som helst var dem iaf. Blev vita eftersom att vi inte vet m det är en pojke eller flicka. Varför kan det bara inte finnas röda, gröna eller bruna strumpor? Det fanns det ju, men då var det bara ett par som typ kostade lika mycket som ett 3-pack :S Allt ska hela tiden vara antingen rosa eller blått, vad har hänt med alla andra färger??

När vi kom hem så lagade jag lite mat till oss, falukorv i ugn med potatismos och det var riktigt gott! Har även tvättat idag så nu har vi massa rena kläder =)
Nu är Daniel på jobbet så jag ska spendera kvällen med mig själv. Det är CSI på tv kl nio och det tänkte jag se. Annars vet jag inte vad jag ska hitta på, men jag brukar alltid hitta på något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0