41 och v34+0

Uträkning utgår från dagens datum: Tis 30 sep 2008.
Du är på dag 239 av 280. (85,4%).
Du är i vecka 35.
Du har gått 34 fulla veckor och 0 fulla dagar (v34+0).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 9:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Mån 10 nov 2008
Du har 41 dagar kvar till förlossning.



Bara 6 hela veckor kvar till BF.. Lite läskigt, bebis kan komm redan om 4 veckor! +-2 veckor är det ju.. Men jag längtar iaf som tusan efter mitt barn. Är så nyfiken på vem det är där inne. En pojke eller flicka?

Jag hade tänkt gå till Willys, men det regnar ju så då har jag inte så stor lust. Har ju inga regnkläder, men blir det uppehåll så får jag ta och promenera iväg. Ska köpa lite potatis till middagen till mig och en grape till Daniel. Kanske någon banan till mig. De hjälper mot kramperna jag brukar få i vaderna på nätterna och morgonen. Rika på kalium tror jag det var =)

Kommentarer
Postat av: Madde

Såå fin mage :) jag längtar med till du o daniel får erat efterlängtade "monster" :P haha

2008-09-30 @ 16:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0