39

Shit, redan nere under 40... tiden går så snabbt!

Idag var jag i Fyrisskolan och hälsade på Angelica. Hon fick ha en liten guidetur med mig ;) Det är ju helt omgjort där nu ju! Nytt och fräscht, men jag tyckte att skåpen var lite opraktiskta. Kul var det iaf att få se hur det såg ut och kul att träffa Angelica =)

Sen kom mamma och hämtade mig och då åkte vi till IKEA. Vi gick runt där och kikade lite och mamma köpte två stora kuddar som de skulle ha i sofforna i vardagsrummet. Sabina fick välja färg på örngotten. Sen åkte vi till Babyland och tittade lite där. Köpte 3 bodysar till bebis. Jättesöta =) Sprang in en snabbis på Rusta också för att kolla efter något att ha inne på toaletten och lägga grejer i, men hittade inget bra. Sen åkte vi hem hit och fikade lite. Och spelade kort och spel. Det var riktigt trevligt att ha lite sällskap.
Sen fick jag skjuts till Daniels jobb och då åkte jag och Daniel hem till hans föräldrar. Stannade till på Maxi på vägen hem och köpte mjölk och pålägg.

Sen när vi kom hem och skulle parkera på våran plats så står det en bil där! Då ringde jag parkeringsbolaget och sa det så den bilen kommer få böter.. känner stor skadeglädje samtidigt som jag blir irriterad och frustrerad att något pucko står där vi ska parkera bilden. Nu fick vi ju ställa oss på ett annat ställa och betala ist... =/
Aja, den bilen lär ju inte stå där igen iaf..

Nej, nu ska jag och Daniel ut och gå lite =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0