37

Idag kan jag säga att det känns från igår.. har nog värk i varenda muskel! Och fötterna var svullna såg jag när jag satte på mig pyamasen, speciellt höger fot. Fick knappt på mig skon :S Måste dricka mer vatten, då kanske jag slipper vattensamlingarna.. eller så blir det värre. Värt att testa iaf.

Han inte möta Daniel igår, han hade fått sluta lite tidigare så han han komma in innan jag han gå ut. Som tur var så stod inte puckot på vår plats iaf.
Vi tog en dusch och sen åkte vi iväg och köpte lite godis. När vi kom tillbaka så såg vi att puckot stod på en annan plats. Antingen så hade någon tagit hans plats och då tog han en annan, eller så ställer han sig helt enkelt bara på en plats.. men om någon har tagit ens plats så tar man väl inte någon annans? Då kan man ju få böter och det är det väl inte värt? Ja, jag vet inte..
När vi kom in igen så tittade vi på Släkten är värre. Daniel tittade bara en liten stund, sen gick han och la sig för han skulle upp tidigt och jobba idag. Själv kunde jag inte riktigt sova när jag gick och la mig. Låg där jättelänge och var jätte trött, men sova fick jag inte =/ somnade till slut och vaknade vid 6 av att Daniel var upp på toa. Sen kunde jag inte somna om och inte Daniel heller, så vi låg där och pratade tills han skulle upp kl 7. När han hade ätit frukost och åkt iväg så gick jag och la mig igen och sov till halv 12. Det var jätteskönt.

Idag när Daniel har kommit hem så ska han bara duscha och byta om, sen ska vi ut till Järlåsa och äta mat. Tacos står på menyn, mums! Pappa ska titta på Daniels bil så han vet vilka reservdelar som ska köpas. Den blev ju inte godkänd på besiktningen, måste byta bromsrör och spänna höger handbroms.. tur att man har en pappa som kan meka bil och en bror som är utbildad mekaniker =D blir bra mycket billigare så.

Nej, nu orkar jag inte sitta här och skriva längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0