36

Jag hade jättesvårt att sova i natt, vaknade flera gånger och behövde gå på toa. När det sen var dags att gå upp med Daniel så var jag jättetrött och mådde lite illa. Jag fick iaf i mig en macka och ett glas pärondricka. När Daniel åkte till jobbet så gick jag och la mig och läste, men han ringde rätt snabbt och sa att det inte var någon på jobbet. Tydligen så hade den som skulle köra skift försovit sig eller nåt så han fick sitta i bilen och vänta tills kvart i nio typ (han skulle ha börjat åtta egentligen). Jag fick hålla honom sällskap på telefon ett tag och så fick jag leta reda på telefonnummer så han kunde få tag på någon ansvarig.. sen satt jag framför datorn ett litet tag och fixade. Efter ett tag så gick jag och fortsatte min läsning och sen sov jag en liten stund. Fixade lite pannkakor vid 12-tiden och sen ringde Daniel och pratade lite. Han hade då lunchrast. Sen sov jag middag, men det fick jag bara göra i ca en timme för sen ringde Daniel igen. Då hade han sin andra rast. Jag var helt borta i huvudet då, helt nyvaken. Hans batteri dog som tur var så då fick jag sova lite till :P
När han hade slutat så åkte vi till Willys och handlade lite och sen blev det middag. Stekt ris och bacon, mumma! Vi köpte också en massa frukt så jag hoppas på att få lite exotisk annanas ikväll =)

Det var min dag idag. Är fortfarande ganska trött så jag hoppas på att få sova ordentligt i natt.. Nu ska jag spela lite data =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0