34 och v35+0

Uträkning utgår från dagens datum: Tis 7 okt 2008.
Du är på dag 246 av 280. (87,9%).
Du är i vecka 36.
Du har gått 35 fulla veckor och 0 fulla dagar (v35+0).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 9:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Mån 10 nov 2008
Du har 34 dagar kvar till förlossning.



Idag har jag och Daniel varit på Gränby och fixat lite på banken. Sen handlade vi på Willys så nu har vi massvis med kött hemma! Daniel ska göra kalops åt mig någon dag på det =) Sen kanske det blir någon köttgryta också..
Nu ska vi åka ut till Järlåsa. Jag ska på styrelsemöte. Och så ska jag få titta på en massa bebiskläder som mamma har sparat =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0